Projectinrichting


BuroPlus is turn-key projectinrichting

Een goed ingericht kantoor, receptie of bedrijfsrestaurant helpt het succes van je bedrijf te vergroten. Jouw medewerkers voelen zich prettiger en krijgen meer gedaan in een inspirerend kantoorgebouw, het visitekaartje van je bedrijf. Met een turn-key kantoorinrichting zorgen wij dat je een fantastische indruk achterlaat passend bij jouw branche, de activiteiten van je bedrijf en uiteraard binnen de gestelde begroting. 

Onze werkwijze


Het begint met een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Vertel ons wat jullie wensen zijn en wij vertellen wat wij voor jullie kunnen betekenen.       

 

Of het nu gaat om een compleet nieuwe inrichting of een aanvulling op de bestaande inrichting, wij willen het graag allemaal van je weten. Hoe meer informatie, hoe beter wij kunnen zorgen voor een spot-on eindresultaat.

Met deze input gaan wij aan de slag. Vervolgens komen wij met een compleet voorstel (indien gewenst inclusief interieurontwerp)voor jullie nieuw in te richten ruimte(s).


Een impressie van gerealiseerde projecten

  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop

Stoffering


Vloer- en raambekleding        

 

Bij projectinrichting hoort uiteraard ook stoffering. Ook dit kunnen wij volledig verzorgen en meenemen in het totaalplan. Wij werken samen met een partner die hierin gespecialiseerd is.


Signing



Visuals en signing

 

Visuals geven extra uitstraling aan een ruimte maar laten bijvoorbeeld ook zien wat je organisatie doet. Samen met onze signing-partner leveren en monteren wij prachtige visuals, muurstickers en fotobehang. 


Maatwerk

Unieke en op maat gemaakte meubelstukken   

 

Wil je iets bijzonders, een uniek en op maat gemaakt meubelstuk? Ook dat is mogelijk. Wij denken graag met je mee en ontwerpen het zo dat het perfect in de ruimte past en helemaal voldoet aan jouw wensen.


AV oplossingen



Audiovisuele oplossingen voor presentaties en meetings

Samen met onze partner bieden we oplossingen voor alle AV-vraagstukken. Of het nu gaat om camera's, presentatie-schermen of whiteboards. Alles wordt geregeld en gemonteerd.


De 5 belangrijkste tips voor het inrichten van je kantoor

  • Denk na over de samenstelling van je medewerkers

    Een kantoorinrichting start met een interieurontwerp. Maar voordat je dit gaat doen is het belangrijk om na te denken over de samenstelling van je medewerkers. Moeten ze veel samenwerken of werken ze voornamelijk individueel? Wat voor taken hebben ze? Vergt het werk dat ze doen een hoge mate van concentratie? Allemaal belangrijke informatie die ook bepaald hoe het nieuwe kantoor eruit komt te zien. Inventariseer ook de wensen van je medewerkers.


  • Kantoortuin of kantoorruimtes?

    De kantoortuin heeft de laatste jaren een flinke opmars beleefd, maar toch zijn er nu ook steeds meer signalen dat dit niet altijd ideaal is. Er is ook een mooie tussenweg die de voordelen van beiden biedt. Onze leveranciers bieden hier mooie (flexibele) oplossingen voor.

  • Een gezonde én inspirerende werkplek

    Het inrichten van een kantoor begint natuurlijk bij het kantoormeubilair. Zorg ervoor dat het meubilair niet alleen past bij hetgeen dat je wilt uitstralen maar kijk ook vooral dat het meubilair ergonomisch goed instelbaar is. Dit helpt fysieke klachten van je medewerkers te voorkomen en dus ook het ziekteverzuim terug te dringen. Realiseer je ook dat je voor "hetzelfde geld" ook een inspirerende werkomgeving realiseren. Door de juiste kleursamenstelling en materialen te gebruiken creëer je een prettige werkomgevig waar je medewerkers zich prettig, geïnspireerd en  gemotiveerd voelen.

  • Akoestiek

    In de ontwerpfase is het belangrijk om ook naar de akoestiek te kijken. Vaak krijgt dit vooraf niet genoeg aandacht met als gevolg dat er achteraf veel klachten zijn over rumoer op de werkvloer. Om dit achteraf op te lossen is vaak kostbaarder dan dat je het meteen in het ontwerp meeneemt. Kijk hier dus kritisch naar en laat je goed adviseren. Een slechte of gebrekkige akoestiek kan ook gezondheidsklachten veroorzaken.

  • Laat je goed informeren

    Bij het inrichten van een kantoor komt veel kijken. Als je daar niet dagelijks mee bezig bent, loop je het risico dat dingen mis gaan of dat je er achteraf achter komt dat hierin verkeerde keuzes gemaakt zijn. Laat je daarom goed adviseren door ervaren mensen. Bij ons is het eerste gesprek gratis en geheel vrijblijvend.


Share by: