Akoestiek verbeteren

Ken je dat? Dat je het hele telefoongesprek van je collega kunt volgen of dat je geïrriteerd raakt van het geluid van de copiër. Ook het gelach van je collega's als jij j enet even moet concentreren kan zeer storend zijn. Vaak is de oorzaak hiervan een slechte of gebrekkige akoestiek. Uit onderzoek is gebleken dat een slechte akoestiek je 12% minder productief maakt.

Gegarandeerd goede akoestiek

Heb je het gevoel dat de akoestiek op je kantoor, kantine, callcenter of receptie niet goed of niet toereikend is? Dan komen wij graag vrijblijvend naar je toe. Wij komen gratis  een akoestische check-up doen. Tijdens deze akoestische check-up kunnen wij je al een globaal beeld geven wat er zou moeten gebeuren om de akoestiek op bijvoorbeeld je kantoor te verbeteren. Als je hier vervolgens verder mee aan de slag wilt, adviseren wij in de meeste gevallen om een nagalmmeting te doen. Eenvoudig gezegd wordt er gemeten hoelang het geluid de kans krijgt om rond te kaatsen. Hoe langer het geluid rondkaatst hoe groter de nagalm. Naast deze meting kijken we dan ook meteen naar welke mogelijkheden de ruimte biedt om de akoestiek te verbeteren. De mogelijkheden zijn bijna oneindig dus we hebben altijd een passende oplossing en garanderen dan ook de de akoestiek na de aanpassingen volledig naar tevredenheid is. 

De perfecte akoestische producten

Er zijn tal van goede akoestische oplossingen op de markt. Dit betekend dat er voor elke situatie een oplossing is. Van akoesitsche panelen aan de muur met uw logo erop tot magnetische akoestische panelen die je op een metalen kast kunt bevestigen. Er zijn zelfs akoestische plantenbakken die dan meteen een dubbel functie hebben. Wij hebben ook voor uw kantoor, restaurant of vergaderruimte de perfecte oplossing. 

Ook de akoestiek op uw kantoor verbeteren?

Wij helpen u graag verder. Van de eerste akoestische check-up tot de levering en montage van de akoestische oplossingen. Onze ervaren mensen lossen het voor u op. Neem daarom gerust vrijblijvend contact met ons op.